Etikett

Kedves Vendégeim!

Kérlek, olvassátok végig!  😊

Szépségszalon etikett

A szépségipari szakemberek, mint én is, minden nap emberekkel foglalkozunk. A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van. Ennek ellenére sajnos sokszor szembesülünk vele, hogy nem minden Vendég tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, megélhetésünket, munkakörülményeinket, ezért született meg ez az írás.
Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben. Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálásak leszünk Neked:

Szalon etikett

  1. Időpont egyeztetése

Bejelentkezéseidet személyesen, telefonon vagy üzenet formájában is (sms, messenger, viber..) megteheted. Munka közben a telefont nem mindig tudom mindig felvenni, nem tudok azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabad vagyok, keresni foglak!

  1. Érkezés időben

Kérlek, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, értesíts! Ha mégis késel, azt az időt a Te kezelési idődből kell levenni, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy a késés miatt már nem tudlak elvállalni, mert szoros az időbeosztásom, kérlek, ilyenkor legyél megértő!

  1. Időpont lemondása

Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzaszóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont nekem bevételkiesés, miattad más vendégről mondok le. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 48 órával előbb jelezd, hogy nem tudsz jönni. Vannak várólistás vendégek is, ha időben jelzel, gyorsan be tudok tenni valakit helyetted. Ha nem jelzel és nem jelensz meg, ’pótdíjat’ számolok fel. A pótdíj 24 órával a kezelés előtt való lemondás a bejelntett szolgáltatás 30%-át jelenti. A pótdíj a kezelés napján való lemondás esetén a bejelentett szolgáltatás 50%-át jelenti, lemondás nélkül az elmaradt kezelés árának 100%-át számolom fel. Természetesen ha valaki betegség miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj. Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem tudok újabb időpontot adni.

  1. Betegség esetén halasszunk!

Nincs annál zavaróbb, mikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik. Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozás van a bőrödön –pl. herpesz-, egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a szalonban, Te se veszélyeztesd magad, engem vagy a többi Vendég egészségét!

  1. Telefonálás

Vannak olyan szolgáltatások, amik közben nyugodtan telefonálhatsz, vannak, amik közben viszont nagyon zavaró. Legjobb, ha a szalonban rezgő üzemmódra állítod a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magaddal törődni kicsit.

Tiszteljük, becsüljük meg egymást! Jó pihenést és szépülést kívánok Neked!

Call Now Button